معرفی سیم چین شرکت wiha

شرکت ویها (Wiha) سیم‌چینی برای حرفه‌ای‌ها و کارهای سخت طراحی کرده است. این نوع سیم‌چین برای برش اجسام سخت و نرم مانند میخ، پیچ، سیم و یا زنجیر تا قطر 3 میلی‌متر ساخته‌شده است.

این سیم‌چین دارای سه مدل دستگیره است که از جنس وینیل نرم، دستگیره بالشی و دستگیره نرم صنعتی می‌باشد. این نوع ابزار ساخت کشور آلمان می‌باشد و همچنین دومنظوره می‌باشد و هم سیم را برش می‌دهد و همچنین می‌تواند پیچ‌ها را برش دهد..

ویژگی این سیم‌چین:

این سیم‌چین دارای دکمه‌ای در وسط دستگاه است که با فشار دادن آن قدرت دستگاه دو برابر می‌شود و باعث می‌شود تا کاربر نیروی کمتری برای برش نیاز داشته باشد و همچنین فشار بر روی مچ نیز کاهش پیدا می‌کند و درنتیجه احتمال لغزش و گرفتگی در هنگام انجام نیروی زیاد کمتر خواهد بود.

این سیم‌چین تنها برای برش‌های سخت نیست بلکه می‌تواند راحتی کاربر را با اعمال نیروی کمتر در کارهای معمولی اما طولانی‌مدت، فراهم آورد. این ابزار به دلیل داشتن پوشش باکیفیت سطح انبر با فلز کروم، ابزاری مقاوم در برابر خورندگی‌ها باشد.

معرفی سیم چین شرکت ویها

فولاد استفاده‌شده در این ابزار فرآیند آهنگری کوبش و پرس را طی نموده و همین دلیل باعث کیفیت بالای آن می‌باشد و لبه‌های برش این ابزار در عملیات گرمایی القایی سخت‌کاری شده است.

این ابزار می‌تواند امکان کار کردن کاربر را باسیم برقی تا 1000 ولت جریان متناوب فراهم آورد.

به دلیل افزایش پهنای دستگیره در انتها و همچنین تنوع نرمی و سختی در بخش‌های مختلف دستگیره، کاربر راحت‌تر می‌تواند با دستگاه کار کند.

 

انواع سیم چین ها را در لیست سیم چین ها ببینید.