بررسی اره برش بنزینی شرکت اشتیل مدل TS-800

شرکت اشتیل دارای یکی از قدرتمندترین اره برش بنزینی بانام TS-800 می‌باشد که باهدف برش فلز، بتن و آسفالت در پروژه‌های ساخت‌وساز طراحی‌شده است. این ابزار دارای فیلتری با عمر بالا است و در زمان‌های طولانی این ابزار نیاز به سرویس دارد و دلیل آن سیستم نوآورانه فیلتر آن است که درازمدت بوده و هوا به شکل گردباد در آن درحرکت می‌باشد. برای حمل این ابزار می‌توان به کمک گاری مخصوص و هم می‌توان به کمک دست حمل نمود.

این اره می‌تواند به‌راحتی تا عمق 15 سانتی‌متر برش ایجاد کند. به دلیل سبکی وزن، ضد لرزش و دستگیره‌ای که همانند یک حلقه به دور ابزار پیچیده است این ابزار می‌تواند در بسیاری از مواد مانند بتن پیش‌ساخته، سنگ طبیعی، لوله و آسفالت در هر زاویه کاری به‌راحتی برش ایجاد کند.

سیستم فیلتر هوا با عمر طولانی (حرکت گردبادی هوا):

این ویژگی باعث تضمین جدا شدن 80 درصد از ذرات غبار و انتقال آن‌ها به محیط اطراف می‌شود و درنتیجه، فاصله زمانی برای نظافت پیش فیلتر فومی افزایش می‌یابد.

موتور ۲-MIX اشتیل:

بررسی اره برش بنزینی شرکت اشتیل مدل TS-800

این موتور دارای سیستم شارژ پیشرفته طبقه طبقه است که باعث افزایش قدرت می‌شود و در این در حالی است که میزان مصرف سوخت و آلودگی کاهش‌یافته است. همچنین میزان هیدروکربن‌های نسوخته در اگزوز به‌طور قابل‌ ملاحظه‌ای کاهش‌یافته و همین باعث می‌شود تا موتوری پاک‌تر و با سوخت کمتر داشته باشید.

سیستم ElastoStart اشتیل:

بررسی اره برش بنزینی شرکت اشتیل مدل TS-800

این سیستم به کاربر اجازه می‌دهد تا استارتی نرم بدون آن‌که نیازی به افزایش ناگهانی زور داشته باشد و این ویژگی باعث می‌شود که استارت زدن بسیار ساده باشد.

جبران‌کننده:

بررسی اره برش بنزینی شرکت اشتیل مدل TS-800

با داشتن این کنترل‌کننده در کاربراتور از غنی‌تر شدن مخلوط سوخت و هوا در هنگام گرفتگی فیلتر هوا جلوگیری می‌کند و بدین‌صورت عمل می‌کند که مقدار صحیح سوخت بسته به میزان هوایی که از فیلتر هوا عبور می‌کند و به کاربراتور تحویل می‌دهد.

این عمل باعث می‌شود تا نسبت سوخت و هوا در مخلوط کننده بخش احتراق و همچنین قدرت موتور ثابت بماند. تا هنگامی‌که کاهش قابل‌ملاحظه‌ای در قدرت موتور دیده نشود، نیازی به نظافت فیلتر نخواهد بود.

سیستم ضد لرزش اشتیل:

بررسی اره برش بنزینی شرکت اشتیل مدل TS-800

فنر و ضربه‌گیر در این سیستم، باعث می‌شود تا انتقال لرزش موتور به دست و بازوی کاربر کاهش یابد و این ویژگی سختی کار برای هر برشی را کمتر می‌کند.

پمپ دستی سوخت (ملین):

بررسی اره برش بنزینی شرکت اشتیل مدل TS-800

اگر ابزار بنزینی دارای پمپ دستی سوخت باشد، تعداد دفعاتی که کاربر مجبور به استارت زدن می‌شود تا موتور روشن شود کاهش می‌یابد. تنها کافی است قبل از استارت زدن چندین بار از پمپ دستی استفاده کنید. با استفاده از این پمپ دستی باعث افزایش سرعت در تأمین سوخت کافی برای روشن شدن موتور می‌شود.

کشش نیمه اتوماتیک تسمه:

این سیستم باعث می‌شود تسمه دارای عمر کاری بیشتر شود.

دستگیره ارگونومیک:

بررسی اره برش بنزینی شرکت اشتیل مدل TS-800

طراحی این دسته سبب شده تا هر کاربری بتواند با بهترین وضعیت گرفتن ابزار، شروع به کار کند.

شیر کاهنده فشار:

این شیر قسمتی از سیستم استارت آسان است که این شیر فشار را در سیلندر کاهش می‌دهد تا برای استارت زدن نیاز به تلاش کمتری باشد.

ویژگی انتخابی اره برش اشتیل TS-800

بررسی اره برش بنزینی شرکت اشتیل مدل TS-800

گاری FW 20 به همراه مخزن آب و کیت اتصالات:

این گاری، تمام اره‌هایی که با دست استفاده می‌شود را به ماشین برشی تبدیل می‌کند و همچنین قابلیت تنظیم راحت و آسان عمق سبب نصب آسان اره بر روی گاری می‌شود و همچنین ارتفاع برش با دسته بالایی تنظیم می‌شود.

کیت اتصال دارای سیستم نصب سریع می‌باشد و همچنین دارای مخزن آب نیز می‌باشد. این گاری برای برش در لبه‌هایی با دقت خاص و برش در عمق مشخص و برش در خطی ممتد طولانی نیز بسیار مناسب است.