مینی فرز مدل 9557HNG ماکیتا

دستگاه‌های مینی فرز ابزارهای چندکاره‌ای هستند که برای برش سنگ، پلاستیک، پرداخت و برش فلزات و یا برداشتن مواد اضافی از قطعات مورداستفاده قرار می‌گیرند. این نوع ابزارها معمولاً برای کارهای سنگین و بزرگ و همچنین به‌طور گسترده‌ای در کارهای ساختمان‌سازی و فلزی، نوسازی و یا بازسازی کاربرد دارند. نکات مهمی که درباره‌ی این دستگاه‌ها وجود دارد قدرت موتور و ابعاد صفحه برش آن‌ها است که باید متناسب با یکدیگر باشند، بدین معنا که با بالاتر رفتن قدرت موتور ابعاد صفحه برش نیز بزرگ‌تر می‌شود. سایز محور (میله)، منبع تغذیه و سرعت آزاد از دیگر مواردی است که باید در انتخاب آن دقت نمود.

مدل‌های کوچک‌تر با توان پایین‌تر و با صفحه 115 میلی‌متری می‌باشد. فرزهایی سنگ‌بری دارای صفحه 230 میلی‌متری و فرزهای آهنگری دارای صفحه‌ی 180 میلی‌متری می‌باشند.

برند ماکیتا:

شرکت ماکیتا در سال 1915 شروع به کارکرده و هم‌زمان با آن شرکت‌های تعمیراتی خود را در کشورهای توکیو، اوزاکا و ناگویای ژاپن احداث کرده است. این شرکت در سال 1938 محصولات الکتریکی خود را به بازار عرضه کرده است و در سال 1945 نزدیک به جنگ جهانی دوم به شهر سیمیوشی چو نزدیک شهر آنجو انتقال یافت تا از نبرد هوایی دور بماند. در سال 1958 این شرکت باعرضه محصولات جدیدتری مانند رنده‌ی برقی پیشرفت کرد به‌طوری‌که این شرکت در سال 1969 باگذشت یک دهه باعرضه دریل شارژی توانسته از دیگر شرکت‌ها پیشی بگیرد و محصولات خود را گسترشش دهد.

محصولات این شرکت در کشور ایران با گارانتی این برند در شرکت صنعتی تیوا به بازار عرضه می‌شود.

معرفی مینی فرز مدل 9557HNG ماکیتا:

این ابزار ساخت چین است و تحت لیسانس ژاپن ساخته می‌شود. درون جعبه دستگاه دفترچه راهنمای فارسی، دسته جانبی، آچار باز و بسته کردن صفحه و خود دستگاه، صفحه 115 میلی‌متر ساب آهن، قاب محافظ می‌باشد. قفل کن شف بر روی دستگاه برای باز و بسته کردن صفحه مورداستفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی دستگاه مینی فرز مدل 9557HNG ماکیتا:

  • وزن 2 کیلوگرم.
  • موتور قدرتمند 840 وات.
  • عایق دوبل.
  • مناسب برای مصرف صنعتی.
  • دارای طول 271 میلی‌متری.