دریل شارژی یکی از ابزارهای مناسب در مصارف خانگی و یا صنعتی می‌باشد و امکان دارد هر فردی برای خرید با این نوع دریل با مشکل روبرو شود و سردرگم شود. برای خرید دریل شارژی باید ویژگی‌های آن را در نظر گرفت تا بدانید چه کدام‌یک مناسب شما می‌باشد. در ادامه 3 نوع دریل شارژی برتر که در بازار موجود است را به شما معرفی می‌کنیم.

Dewalt DC970K-2:

معرفی بهترین دریل شارژی های بازار

این نوع دریل شرکت دیوالت از پرفروش‌ترین و بهترین‌های دریل در نوع خود می‌باشد. موتور قدرتمند آن فضای کمتری را اشغال می‌کند و این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتوان به‌راحتی از دریل در مکان‌های کوچک‌تر و به مدت طولانی استفاده کند. این نوه دریل بسیار مناسب برای دریل کردن چوب، پلاستیک، فلز و کابینت می‌باشد.

Makita XPH012:

معرفی بهترین دریل شارژی های بازار

این نوع دریل شارژی شرکت ماکیتا بسیار قدرتمند بوده و نیروی گشتاوری 480 پوندی را به وجود می‌آورد و همچنین دارای 2 سرعت متغیر است که کاربر می‌تواند تا دامنه‌ی وسیعی از کار را انجام دهد. این دریل همچنین می‌تواند قابلیت دریل چکشی را نیز داشته باشد که برای کارهای سخت نیز مناسب است. دریل Makita XPH012 دارای طراحی ارگونومیک است و بیش از 8 متر طول دارد.

Bosch DDS181-02:

معرفی بهترین دریل شارژی های بازار

دریل بوش کمی گران‌قیمت‌تر از دو مدل دیگر است که به شما معرفی شد اما بسیار مرغوب است. این دریل جمع‌وجور بوده و دارای وزن کمی می‌باشد. همچنین باتری 18 ولتی نیز دارد که قدرت زیادی را برای انجام کارهای سنگین فراهم می‌آورد.

نتیجه‌گیری:

هر یک از این دریل‌های شارژی که به شما معرفی‌شده است برای حرفه‌ای‌ها و همچنین مصارف خانگی مناسب هستند و دارای کیفیت بسیار بالا و همچنین ویژگی‌های زیادی نیز می‌باشند که کاربر می‌تواند به‌راحتی از آن‌ها استفاده کند. اگر به دنبال دریل شارژی هستید این سه مدل از بهترین‌ها هستند که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.