معرفی دریل بوش مدل GSR12V-140FCB22

برخی مواقع کاربران برای انجام دریل کاری در کنج و گوشه کار به مشکل برمی‌خورند. شرکت بوش برای حل این مشکلات ابزارهایی را به بازار عرضه کرده است که کاربر با استفاده از آن به‌راحتی می‌تواند کار خود را به اتمام برساند. در ادامه با ما همراه باشید تا این ابزارک ها را به شما معرفی کنیم.

دریل بوش مدل GSR12V-140FCB22 از آن دسته ابزارهایی است که کاربر می‌تواند با کمک آن، مکان‌هایی که برای انجام کار محدود هستند را به‌راحتی انجام دهند.

این دریل دارای وزنی حدود 1.4 پوند و طولی برابر با 5.2 و ارتفاعی 7 اینچی دارد، این ابزار در عین کوچک بودن دارای سرعت، کیفیت و دقت بالایی در کار است.

باتری این دریل 12 ولتی لیتیومی است و گشتاور آن نیز در حدود 265 اینچ پوند و در 2 حالت با سرعتی 0 تا 400 و 0 تا 1300 دور در دقیقه کار می‌کند.

دریل بوش دارای 4 ابزارک اضافی می‌باشد که عبارت‌اند از:

مته گیر قفل شونده:

معرفی دریل بوش مدل GSR12V-140FCB22

هنگامی‌که نیاز به گشتاور زیاد دارید می‌توانید از این ابزار استفاده کنید. این ابزار گیر ¼ اینچی می‌تواند مته‌های 6 گوش را محکم نگه دارد تا کاربر بتواند به‌راحتی به کار خود ادامه دهد.

ابزار گیر آفست:

معرفی دریل بوش مدل GSR12V-140FCB22

این ابزار سایزی در حدود ¼ اینچ دارد و برای مته‌کاری دقیق و بستن پیچ در مکان‌هایی که نزدیک به لبه کار هستند استفاده می‌شوند. این ابزار گیر می‌تواند بدون آنکه از دریل جدا شود 16 حالت دورانی داشته باشد.

ابزار گیر عمودی:

این ابزار گیر برای مکان‌های کم جا بسیار مناسب است، همچنین این ابزار می‌تواند به سه ابزار گیر دیگر وصل شود و بدون جدا شدن از دریل 16 حالت دورانی داشته باشد.

 

ابزار گیر مغناطیسی:

معرفی دریل بوش مدل GSR12V-140FCB22

با استفاده از این ابزار گیر و همچنین با داشتن طول‌موج کوتاه می‌توان کارهای معمولی مانند بستن پیچ را انجام داد.

سه‌نظام اتوماتیک:

توسط این ابزارک کاربر می‌تواند همانند مته‌های معمولی با آن کار کند. سایز این سه‌نظام حدود 3/8 اینچ می‌باشد.

درنهایت تمامی این ابزارک ها تنها با فشار کلیکی می‌توانند به‌صورت ایمن به دریل متصل شود.