معرفی مته ۵ شیار جدید بوش مدل SpeedXtreme

شرکت بوش تنها شرکتی است که کاربید موردنیاز برای مته‌های مخصوص بتن خود را تولید می‌کند و دلیل آن نیز انجام کار پایه‌ای باهدف تولید مته‌هایی سخت با طول عمر بالا برای دریل کاری بتن مسلح و توده‌های سخت است. همچنین این شرکت از فنّاوری انحصاری خود بانام پیوند نفوذی (Diffusion Bonding) استفاده می‌کند تا کاربید را با مته‌های فولادی ترکیب کند. این نوع فنّاوری از قوی‌ترین پیوندها است که در این صنعت وجود دارد و که در تولید مته ۵ شیار بوش سری SpeedXtreme می‌توان وجود این فنّاوری را احساس کنید. این نوع مته‌ها برای به حداکثر رسیدن کارایی در چکش‌های دوار بزرگ و سنگین کار، بهینه‌شده‌اند.

عمر طولانی:

این مته دارای 5 شیار است و قادر خواهد بود بتن‌هایی که به‌سختی دریل کاری می‌شوند را خرد نموده و سر تمام کاربیدی این مته‌ها به علت 5 برابر شدن عمرشان در کار با بتن‌های مسلح شده‌اند و از تمام مته‌های موجود در بازار بهتر می‌باشد و می‌توان گفت تنها مته‌ای است که با سر تمام کاربیدی، قطری بیش از 8/5 اینچ، تا یک اینچ دارد و این میزان، دو برابر قطر مته‌های دیگر شرکت می‌باشد.

این مته‌ها با دارا بودن 4 زاویه متقارن 90 درجه‌ای باعث می‌شوند تا نوک مته تیزتر و عریض‌تر از دیگر مته شود که بتواند مواد سخت نظیر میلگرد را برش دهد.

این مته‌ها با داشتن علامت نشانگر استهلاک، میزان دقت قطر سوراخ ایجادشده را که در کارهای کاشت انکر در بتن لازم است، معین می‌کنند.

معرفی مته ۵ شیار جدید بوش مدل SpeedXtreme

برتری مته‌های بوش تمام کاربیدی

مته‌هایی که سر آن‌ها تماماً کاربیدی هستند، ارزش خود را در کارهای سخت بتن و مصالح و بخصوص بتن‌هایی که با میلگرد مسلح شده‌اند، ثابت کرده‌اند و شرکت بوش نیز برای اولین بار سر تماماً کاربیدی که قبلاً بر روی مته‌های 4 شیاری بسیار موفق عمل کرده بود را در مته‌های 5 شیاری سخت کار ارائه داده است. امروزه استادکاران مته‌هایی را در اختیاردارند که نه‌تنها در کار با بتن‌های سخت می‌توان از آن‌ها استفاده نمود بلکه می‌توانند دقت مورد انتظار را نیز ارائه دهند.

معرفی مته ۵ شیار جدید بوش مدل SpeedXtreme

ویژگی مته 5 شیار شرکت بوش:

سر مته 100 درصد کاربیدی: سر تمام کاربیدی، عمر مته‌های 5 شیار را در کار با بتن میلگرد دار تا 5 برابر افزایش می‌دهد. استفاده از کاربید های ساخته‌شده توسط شرکت بوش، یکی از نشانه‌های کنترل کیفیت 100 درصدی برای تمام مته‌ها توسط بوش است.

نوک 4 تیغه‌ای مته‌ها، قطر برش 180 درجه‌ای را ارائه می‌دهند تا سرعت دریل کاری افزایش یابد و 100 درصد نیرو به آن منتقل شود.

فنّاوری پیوند نفوذی: اعمال دقیق دما و فشار خیلی زیاد در فرآیند جوشکاری حالت‌جامد، باعث پیوند کاربید و فولاد ضدزنگ مته در سطح مولکولی می‌شود تا پیوندی مستحکم‌تر تأمین شود و مته‌هایی درخور کارگاه ساختمانی تولید شود.

نوک تمرکزی فعال: این نوک کوچک در سر مته شروع سریع و صحیح دریل کاری را میسر می‌کند و مته‌ها را درون بتن هدایت می‌کنند و نیز باعث گردتر شدن سوراخ‌ها شده تا در کارهای کاشت دقیق انکر، کمک کاربر باشد.

مارپیچ مته با طراحی 4 شیار: غبار را با شدت تمام از محل دریل کاری بیرون می‌کشد تا دریل کاری در بتن سریع و دقیق صورت بگیرد. این کار باعث خنک‌تر ماندن نوک مته و افزایش طول عمر مته می‌شود.

انتخاب گسترده: بازه وسیعی از مته‌های با سر تمام کاربیدی و با رابط 5 شیار (SDS-max) در اختیار کاربر قرار می‌دهد.