معرفی چند برند برتر در ابزارآلات مکانیکی

به گفته‌ی مکانیک‌ها ابزارآلات، ابزار خون زندگی آن‌هاست و هر مکانیک و ابزارش تقریباً جدانشدنی هستند. متخصصان مکانیک هرساله هزاران دلار ابزارآلات خرید می‌کنند. تمام ابزارهای مکانیکی چه ساده و چه پیچیده برای پروژه‌های پیچیده از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

در هنگام خرید ابزار باید به کیفیت آن‌ها توجه کنید زیرا کیفیت آن‌ها از یک سازنده تا سازنده‌ی دیگر متفاوت است و با مارک‌های مختلفی که در بازار موجود است انتخاب نوع مناسب ابزارها بسیار دشوار است در ادامه شما را به 10 برند برتر که ابزارآلات مکانیکی تولید می‌کند آشنا می‌کنیم:

Snap-on:

این نام تجاری یکی از انتخاب‌های عالی در صنعت مکانیکی شناخته‌شده است. این شرکت تمام ابزارهایی که شما بخواهید را ارائه می‌دهد مانند: آچار برقی،‌سوکت زن، انبردست و غیره. همچنین این شرکت یک مجموعه کامل از ابزارها را دارا می‌باشد و اگر مکانیک حرفه‌ای باشید محصولات این شرکت ارزش سرمایه‌گذاری رادارند.

Craftsman:

این ابزارها دارای عملکرد خوبی هستند، محصولات این شرکت در ایلات متحده ساخته‌شده می‌شوند و خرید این محصولات مقرون‌به‌صرفه بوده دارای گارانتی مادام‌العمر بوده که از بزرگ‌ترین مزیت این برند می‌باشد.

Mac Tools:

این برند از معتبرترین برندها در این صنعت می‌باشد و مجموعه‌ی وسیعی از ابزارآلات مکانیکی را ارائه می‌کند. مجموعه‌هایی نظیر ابزارهای تخصصی، ابزارهای بادی و ابزارهای دستی در ابعاد مختلف رقابت می‌کنند. ابزارهای Mac دارای کیفیت بالا و عملکرد خوبی هستند.

OTC:

این برند در سال 2012 بخشی از شرکت معروف بوش شد. علاوه بر تخصص این شرکت در تولید ابزارهایی مسابقه‌ای و لوازم جانبی، مجموعه‌های خاصی از قبیل ترمز، هارمونیک، مجموعه متعلقات کششی و مجموعه کامپیوتری را ارائه می‌دهد.

 SuperKrome:

این برند ابزارآلات میان رده‌ی خودرویی را تولید می‌کند و این شرکت دارای شهرت خوبی برای تولید ابزار باکیفیت است. این شرکت دارای مجموعه ابزاردستی 272 قطعه است که در میان مشتریان بسیار محبوبیت دارد و همچنین علاوه بر تولید ابزارآلات خودرو، ابزارهای کوچکی مانند سوکت زن و غیره را نیز تولید می‌کند.

Wright Tool:

این برند یک برند آمریکایی است و ابزارآلات خاصی را برای حرفه‌ای‌ها تولید می‌کند و همچنین طیف گسترده‌ای از ابزارآلات را ارائه می‌دهد که شمال مجموعه‌هایی نظیر شاگرد، متوسط، عمومی، پایه و کارشناسی است.

Proto:

این برند انواع مختلف مجموعه‌ی ابزار مکانیکی خودرو را تولید می‌کند و بخشی از Stanley Black & Decker می‌باشد. ابزارآلات این شرکت در ایالات‌متحده تولید می‌شود و دارای نام تجاری خوبی در این صنعت است.

Husky:

یکی از معتبرترین برندهای ابزارآلات است که قیمت ابزارهای آن کیفیت آن‌ها را نشان می‌دهد و گارانتی مادام‌العمر، کیفیت بالا و مقرون‌به‌صرفه از مزیت‌های این برند است.

 Makita:

این برند دارای تنظیم‌کننده ضربه شهرت بسیاری در دوام و کیفیت ابزارآلات دارد. همچنین ابزارهای این برند عبارت‌اند از تنظیم‌کننده ضربه، مجموعه چکش دوار و غیره که بسیاری از آن‌ها در کیت 15 عددی می‌باشند.