چگونه ابزار آلات دست دوم خریداری کنیم

خرید ابزار نو برای کارگاه بسیار پرهزینه می باشد البته برخی اشخاص ترجیح می دهند از ابزارهای نو و برندهای روز دنیا خریداری کنند اما گاهی اوقات مجبور هستیم که هزینه‌ی کمتری را صرف خرید وسایل کنیم. خرید ابزار دست‌دوم باعث می‌شود در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم و البته قیمت ابزارهای دست‌دوم بسیار ارزان‌تر از ابزارهای نو می باشد اما باید برای خرید این نوع ابزارهای دست‌دوم نکاتی را رعایت کرد.

شناخت قیمت ابزارها:

قبل از خرید ابزارهای دست‌دوم از قیمت نو آن‌ها مطلع شوید، ازاین‌رو می‌توانید قیمت حدودی ابزار دست‌دوم را مشخص کنید. قیمت ابزارهای دست‌دوم در حد نو حدود 20 الی 30 درصد ارزان‌تر از قیمت نو آن‌ها می باشد.

ابزارهای دستی دست‌دوم:

چگونه ابزار آلات دست دوم خریداری کنیم

ابزارهای دستی ابزارهایی هستند که کار کردنشان با دست ارتباط دارد، خرید این نوع ابزارها نسبت به ابزارهای برقی، کار پر ریسکی نیست. زیرا نیاز به تست کردن آن‌چنانی ندارد و همچنین دیگر نیاز نیست نگران سلامت موتور و قطعات داخلی دستگاه باشید، می‌توانید این ابزارها را با خیال راحت خریداری کنید و زنگ‌زدگی روی آن‌ها را تمیز کرده و استفاده کنید.

ابزارهای برقی دست‌دوم:

ابزار الات دست دوم

خرید این نوع ابزارها بسیار پر ریسک می باشد. این نوع ابزارها را باید قبل از خرید بررسی کنید، از سالم بودن موتور و اجزای داخلی دستگاه و همچنین از سالم بودن کابل‌ها و اتصالات اطمینان حاصل کنید. دقت کنید دستگاه تمامی قطعات ایمنی ابزار را داشته باشد. قبل از خرید حتماً چندین بار آن را خاموش و روشن کرده و به صدای موتور با دقت گوش کنید اگر موتور ایراد داشته باشد از خرید آن صرفه‌جویی کنید.

ابزارهای شارژی دست‌دوم:

ابزار آلات دست دوم

برای خرید ابزارهای شارژی باید اول از زمان خریداری‌شده‌ی اولیه این دستگاه مطلع شوید. از سالم بودن اتصالات ابزار اطمینان حاصل کنید. باتری‌های موجود در دستگاه را چک کنید و از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. در برخی مواقع خرید باتری جدید برای دستگاه پرهزینه‌تر از خرید یک ابزار نو می باشد. می‌توانید برای خرید دستگاه شارژی دست‌دوم از مارکی که همیشه استفاده می‌کردید خریداری کنید زیرا هم با کارایی آن آشنا هستید و هم اینکه باتری اضافه خواهید داشت.

ابزارهای دست‌دوم را از کجا خریداری کنیم:

اپلیکیشن ها و سایت‌های آنلاین خرید کالاهای دست‌دوم بهترین گزینه برای خرید می باشد. در شهرهای بزرگ مکان‌های برای کالاهای دست‌دوم وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به آنجا ابزار موردنظرتان را پیداکرده و خریداری کنید.

بهترین زمان خرید برای ابزارهای دست‌دوم:

بهترین زمان خرید ابزار، زمانی است که استفاده از آن ابزار کاهش‌یافته است که اصطلاحاً خارج فصل نامیده می‌شود. خرید در خارج از فصل ابزارهای دست‌دوم کمک می‌کند تا بتوانید با کمترین قیمت آن ابزار را خریداری کنید.

تحقیق قبل از خرید ابزار:

قبل از خرید ابزار دست‌دوم باید شناخت کاملی از نمانام‌ها و محصولات داشته باشید برای این کار می‌توانید به وب‌سایت‌ها سری زده و اطلاعات لازمه را ازآنجا بیابید. بعضی از این نمانام‌ها ابزارهای خانگی باکیفیت و برخی دیگر ابزارهای صنعتی را تولید می‌کنند.