کدام نوع آچار بکس مناسب تر است؟(بادی،شارژی،برقی)

باز کردن پیچ هایی که زنگ زده شده اند و یا خورد شده اند بسیار دشوار است. همچنین باز و بسته کردن پیچ هایی که در فضاهای تنگ و در زاویه های بد نیز قرار گرفته اند به همان اندازه سخت و زمان بر می باشد.مشکلات دیگری نظیر خراش پوست،شکستن ابزارها و طولانی شدن زمان کار نیز وجود دارد که تمامی افراد به طور روزانه با آن ها سروکار دارند.

عوامل مختلفی را باید برای حل این مشکلات در نظر داشت اما اغلب با فشار نیروی بیشتری پیچها باز می شوند و اگر فشار کافی صورت نگیرد پیچ به سختی باز شده و یا اصلا باز نخواهد شد. مشکلی که برای افراد متخصص نیز پیش می آید و جزو مهم ترینها است  بستن پیچ در مکان هایی که دسترسی به آن آسان نیست و همچنین مدت زمان لازم برای باز کردن پیچ است. برای افرادی که کار تعمیرات انجام می دهند هدر رفتن زمان به معنی ضرر مالی است.

با استفاده از آچار بکس می توانید تمامی این مشکلات را حل کنید. این ابزار نسبت به دست انسان توان بیشتری داشته  و می تواند به سرعت پیچ ها را باز و بسته کند.

آچار بکس چیست و چه کاربردی دارد؟

آچار بکس ها ابزارهایی هستند که در باز و بسته کردن پیچ و مهره ها به افزایش سرعت و کاهش نیروی لازمه از طرف کاربر کمک می کند. آچار بکس ها دارای انواع مختلفی هستند که در بازار نیز موجود می باشند. اما تمامی آن ها به یک شیوه عمل می کنند. در این وسیله نیروی گردشی به کمک نیروی ضربه ای ایجاد می شود و این نیرو می تواند به واسطه ی برق،باد و یا باتری تامین شود.

نیروی ایجاد شده ، گردش بیشتری را نسبت به ابزارهای دستی معمولی ایجاد می کند و گاهی اوقات می توان تنها بایک دست پیچ را به راحتی باز و بسته کرد. می توان به وضوح مشاهده نمود که نیروی لازمه توسط کاربر کمتر می شود و به همان اندازه زمان لازم برای انجام کار نیز نسبت به استفاده از ابزارهای معمولی کمتر شده و باعث سود و ارزش بیشتری می شود.

کدام نوع آچار بکس مناسب است؟

هر سه نوع آچارهای بکس ( برقی،بادی و شارژی ) مزایای خاص خود را دارند.

آچارهای بکس بادی اصولاٌ توسط افراد متخصص مانند تعمیرکاران اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرند.آچاربکس های بادی با توجه به کاربرد در مدل قدرتی و یا سرعتی تولید می شوند. آچار بکس بادی به سرویس دوره ای و هوای فشرده نیاز دارد و به علت متصل بودن آن به کمپرسور هوا امکان جابجایی وجود چندانی وجود ندارد به همین علت برای کاربرد خانگی توصیه نمی شود.

کدام نوع آچار بکس مناسب تر است؟(بادی،شارژی،برقی)

آچاربکس های برقی قدرت و سرعت بیشتری دارد و همچنین نسبت به آچار بکس بادی از سایز کوچکتری برخوردار است  و به دلیل داشتن کابل برق نمی توان از آن در هر مکانی استفاده کرد، اما به این دلیل که این مدل آچار بکس از مدل های بادی و شارژی ارزانتر است گزینه ی خوبی برای مصرف خانگی می باشد.

کدام نوع آچار بکس مناسب تر است؟(بادی،شارژی،برقی)

آچار بکس شارژی از لحاظ قیمت گرانتر از دیگر نوع آچار بکس ها است (بادی،برقی) اما می تواند به راحتی قدرتی معادل آچار بکس بادی بدون نیاز به تجهیزات تولید کند و همچنین به دلیل نداشتن کابل به راحتی می توان در اماکن مختلف از آن استفاده کرد. این نوع آچار بکس همانطور که گفته شد بسیار گران قیمت است و البته با وجود داشتن باتری از وزن زیادی نیز برخوردار است که استفاده طولانی مدت از ابزار را سخت می کند.   

کدام نوع آچار بکس مناسب تر است؟(بادی،شارژی،برقی)