در هنگام خرید ابزارآلات شارژی همیشه یک سؤال در ذهن خریدار وجود دارد و آن این است که کدام برند بهترین است؟ هر برند ابزار شارژی خصوصیات، نقاط قوت و ضعف بخصوصی دارند.

به‌عنوان‌مثال در هنگام خرید دوربین دیجیتال، شما نه‌تنها به جنس بدنه بلکه به لنز دوربین و کیف و لوازم همراه آن توجه می‌کنید و به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت شما تنها محصول را خریداری نمی‌کنید بلکه مجموعه‌ی کلی از این محصول با تمام خصوصیاتش خریداری می‌کنید.

برخی از حرفه‌ای‌های خرید ابزارآلات شارژی ترجیح می‌دهند بجای خریداری تعداد زیاد ابزار یک و یا چند ابزار داشته باشند که با یکدیگر همخوانی ازلحاظ باطری، شارژر و غیره همخوانی داشته باشند تا تمام نیازهایشان را راحت‌تر برطرف کند.

 در ادامه مزایا و معایب برخی از برندهای معروف تولیدکننده ابزار شارژی را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

دیوالت:

کدام برند بهترین ابزار شارژی را تولید میکند؟

مزایا: ارگونومی عالی، وجود ابزار و فنّاوری در حال پیشرفت، افزایش تعداد ابزارآلات تخصصی.

معایب: سری 12 ولتی آن قوی نمی‌باشد.

جمع‌بندی: این برند در سال‌های گذشته با ابزارهای خوبی که به بازار عرضه کرده است توانسته خود را به‌خوبی جلوه دهد و گاهی این برند تنها ابزارهای خود را برای رقابت به‌روز می‌کند.

محصولات مطرح: دریل براشلس 3 سرعته که در بین حرفه‌ای‌ها بسیار محبوب است.

کوبالت:

کدام برند بهترین ابزار شارژی را تولید میکند؟

مزایا: سری 24 ولتی براشلس این برند بسیار قدرتمند می‌باشد و همچنین قیمت باطری‌های اضافه برای این سری بسیار مناسب می‌باشد.

معایب: این برند سعی دارد تا سری ابزار 24 ولتی را گسترش دهد اما این ابزار همچنان ابزار اصلی مانند پیچ‌گوشتی، اره و دریل را شامل می‌شود و تنها به مصرف خانگی می‌رسد و برای حرفه‌ای‌ها پیشنهاد نمی‌شود و همین امر سرعت رشد زیادی نداشته است.

جمع‌بندی: اره افقی این برند در بین مصرف‌کنندگان عالی به نظر می‌آید و برش آخر سطح با این اره به همان تمیزی برش اول سطح می‌باشد.

محصولات مطرح: سری 24 ولتی این برند از بهترین سری‌ها در بازار جهانی بوده است.

بوش:

کدام برند بهترین ابزار شارژی را تولید میکند؟

مزایا: قابل‌اطمینان و کارایی بالا، دارای سری 12 و 185 ولت.

معایب: این برند در بین تمامی برندها نوآوری زیادی نداشته است.

جمع‌بندی: برند بوش به تولید ارائه ابزارآلات باکیفیت ادامه می‌دهد و هرچند مدتی ابزارآلات را به‌روزرسانی و ارتقاء می‌دهد.

محصولات مطرح: دریل با محافظ ضد پس زدن، سیستم شارژی القائی و سری ابزار 12 ولت.

هیتاچی:

کدام برند بهترین ابزار شارژی را تولید میکند؟

مزایا: این برند با تولید سری 18 ولتی توانسته خود را در بازار به‌خوبی نشان دهد.

معایب: در هنگام خرید از این برند گزینه‌های زیادی در پیش روی شما قرار نمی‌گیرد و تنها تعدادی از ابزارهای اصلی و لوازم آن موجود می‌باشد.

جمع‌بندی: این برند همانند بوش تعدادی محصول موفق داشته است اما محصولات این برند هنوز نتوانسته با تولیدکنندگان بزرگ رقابت داشته باشد.

دو مسئله مهم در ارتباط با شرکت هیتاچی وجود دارد که عبارت‌اند از: محصولات این برند به‌راحتی در دسترس همه قرار ندارد و مسئله دیگر خرید این شرکت توسط سرمایه‌گذاران است که امکان دارد در آینده این شرکت تأثیر بسزایی داشته باشد.

محصولات مطرح: پکیج آچار بکس 18 که رادیو به همراه دارد از محبوبیت خاصی برخوردار است.

ماکیتا:

کدام برند بهترین ابزار شارژی را تولید میکند؟

مزایا: ابزارهای این برند همیشه در حال نوآوری بوده همانند شارژ سریع باتری 18 ولتی و پلتفرم اصلاح‌شده ابزارآلات 12 ولتی.

معایب: سازگاری این برند به نیازهای صنعتی کند می‌باشد و همچنین برخی از محصولاتش دارای انواع بسیاری می‌باشد که انتخاب بین این دستگاه‌ها مشکل‌ساز می‌شود.

جمع‌بندی: محصولات این شرکت بسیار رقابتی می‌باشد و با ارائه نوینی از محصولات سعی می‌کند تا مشتریانش را راضی نگه دارد.

محصولات مطرح: این برند در حال تولید اورفرز می‌باشد، محصولات اکس 2، نیروی خود را از 2 عدد باطری 18 ولتی تأمین می‌کند که مورد رضایت مصرف‌کنندگان قرارگرفته است.

میلواکی:

کدام برند بهترین ابزار شارژی را تولید میکند؟

مزایا: کیفیت عالی، سری 12 ولتی بدون رقیب، سری 18 ولتی، نوآوری فعال و تولید ال ای دی (LED).

معایب: باطری‌های 18 ولتی این برند نمی‌تواند قدرت کافی برای ابزارهای برقی نسل جدید تولید کند. به همین علت این برند تاکنون نتوانسته ابزارآلاتی چون فارسی بر و پروفیل شارژی را تولید کند.

جمع‌بندی: سری‌های 12 و 18 ولتی این برند علاوه بر محصولات پایه و اساسی ابزارآلات موردنیاز حرفه تخصصی را نیز ارائه می‌دهد.

چراغ‌های ال ای دی این برند توانسته پتانسیل جدیدی از انواع ابزارهای شارژی را وارد بازار کنند.

محصولات مطرح: کل ابزارهای این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و سری جدید محصولات 18 ولتی این برند از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است.

متابو:

کدام برند بهترین ابزار شارژی را تولید میکند؟

مزایا: دارای کیفیت و کارایی بالایی می‌باشد.

معایب: انتخاب محصولات محدودی دارد.

جمع‌بندی: این شرکت در سال‌های اخیر توانسته محصولات خوبی را به بازار عرضه کند اما برخی از ابزارهای موردنیاز مصرف‌کنندگان در محصولات این شرکت وجود ندارد. سری 18 ولتی این برند در اروپا تکمیل است اما در دیگر کشورها دارای محدودیت می‌باشد.

پورتر کابل:

کدام برند بهترین ابزار شارژی را تولید میکند؟

مزایا: دارای کارکرد عالی در برابر قیمت مناسب.

معایب: دارای تعداد محدودی از انواع محصولات است.

جمع‌بندی: با داشتن محصولاتی همچون دریل و پیچ‌گوشتی با سری 20 ولتی شروع خوبی را در بازار داشت اما پس از مدتی این شرکت محصولاتی باقیمت پایین‌تر به بازار عرضه کرد که باعث کاهش ویژگی‌هایی این محصول شد.

میخکوب‌ها و دریل پیچ‌گوشتی براشلس این شرکت در بازار رقابت موجود است. سری 20 ولتی این برند بسیار کند پیش می‌رود و سری 12 ولتی آن تولید نمی‌شود.

محصولات مطرح: میخکوب بی‌سیم.